2012-11-04

10 THINGS YOU DIDN'T KNOW

1. Avaudun. Toisinaan mun on vaikee ymmärtää ettei kaikki muut haluu kertoo elämäntarinaansa ja -filosofiaansa jollekin jonka on tunteneet sentään jo kolme tuntia. Mulle mun omat asiat vaan ei oo niin henkilökohtainen juttu.


2. Miesten mielestä mun kanssa on erittäin viihdyttävää katsoo leffaa, koska vaikka mua on muuten vaikee saada tolaltaan, kaikki äkilliset äänet ja yliluonnollinen setti säikyttää mut puolikuoliaaksi. Mulla on myös hieman ylivilkas mielikuvitus ja oon onnistunu kehittämään fobian meidän talon pesutupaa kohtaan, koska musta se näyttää just sellaselta paikalta jonka nurkas pesii joku sarjamurhaaja (jep).

3. Mietin tosi paljon sitä mitä mun läheiset ajattelee musta. Vieraiden tai puolituttujen mielipiteet ei mua heilauta - esimerkiks yläasteella mulla oli valitettavan pitkäks venynyt taidehippikausi, jolloin juoksin helmirykelmät kaulalla vakosamettimekois ja oransseis sukkahousuis pätemäs paremmuudellani ja spesiaaliudellani kaikille joihin törmäsin. Varmasti olin ärsyttävä mut mua se ei kiinnostanu. En oo ikinä osannu pelätä mitään huonoa mainetta vaikka joskus olis aihettakin. Mut jos joku mulle tärkee ihminen on sitä mieltä että käyttäydyn typerästi, identiteettikriisi iskee.

4. Mun huumorintaju on vähän ala-arvoinen. Kännissä mulla on tapana alkaa kertoa kuollut vauva -vitsejä.

5. En juuri koskaan lähe kotoa ilman meikkiä paitsi kauppaan tai salille. Mun mielestä meikkaaminen on kivaa ja mulla on alaston olo jos naamas ei oo edes sitä ripsiväriä. Oon muutenki hurjan ulkonäkökeskeinen, saatan esimerkiks laittaa tukkaa ihan huvikseni puol tuntia vaikka en ois edes lähös mihinkään. Huonona vaatepäivänä mikään ei onnistu ja mun mielestä kaikkialla pitäis olla kokovartalopeilejä, koska miten mä muuten tiedän onko huivi huonosti, sukkahousuissa kengänjälki tai huulipunat poskella?


6. Eilen kuorin perunoita ja leikkasin puol senttiä syvän vekin etusormeeni. Verta tulvi ja itse asiassa tulvii taas (kumautin käden vessanovenkarmiin) nyt kun tapahtuneesta on noin vuorokausi. Tää on mulle ihan tavanomaista, mulla on jatkuvasti eri syistä joku ruumiinosa rikki.

7. Oon kova omaksumaan puhetapoja. Esimerkiks ku olin kesän töissä härmässä, mun hiljaa uinunut pohjanmaan murre teki paluun vahvempana kuin koskaan. Äitiä tämä ilmiö huvittaa suuresti.

8. Oon negistelijä. Kitisen niin aiheesta kuin huviksenikin enkä useimmiten edes tajua mun juttujen negatiivista sävyä. Jos olemassa on asia y, asiaa y kritisoiva mielipide b ja asian y kritisointia järkevästi erittelevä teksti x, pystyn helposti selittämään miksi nämä kaikki ovat perseestä.

9. Mun elämäntavat on kaksijakoiset. Urheilen, popsin vitamiineja ja hifistelen ruuan terveysvaikutuksilla. Kuitenkin oon myös vannoutunut sipsien, irtokarkkien ja juhlimisen ystävä.


10. Mielenosoitan hidastelemalla. Vitutuspäivinä siirtyminen keittiöstä vessaan ja takas (neljä metriä) ja kahvinkeitto voi kestää yhteensä puol tuntia.

1 kommentti:

  1. tiesin kaiken !! vittu oon hyvä. toi tukka ei näytä tos kuvas ees pahalta XD

    VastaaPoista