2012-03-21


Terve mieheen! Oon nyt saanu kamani ja itseni raahatuks tampereelle, missä mun valmennuskurssi alkaa ens viikolla. Toistaseks siis lähinnä oon ja nautin siitä tunteesta, ettei enää tarvi lukee yo-kokeisiin.

Tänään kipaisin kaupungille ruokaostoksille ja nappasin siinä ojakadun läpi kävellessäni mukaan myös uuden revsin. Tuo mun mieleen saksalaisen i love youn, revsissä on vaan vähemmän tissejä ja pintafilosofointia ja enemmän huippumuotia. Pidän tätä positiivisena asiana. Pakko varmaan tilaa se ekakin numero jos sitä saa vielä jostain, tää herätti sen mun sisäisen kuusvuotiaan, joka saa pokemonkorttipakasta charizardin ja sitten on pakko saada myös charmander ja charmeleon.

Aika levotonta settiä, nukuin just nelituntiset päikkärit. Meenkin tästä kattoo revengeä, syömään jugurttia ja toivomaan että toi limoviikuna virkoais. Te voitte sillä välin vaikka miettiä miten ihmeessä mun oikee jalka on noin käyrä.

4 kommenttia:

  1. Pärjäilehän siellä Tampereella, lapsipieni.
    :DD

    T. wnbmummo

    VastaaPoista
  2. Ps. Ilmestyykö tänne kuvia valtavasta kattohuoneistostasi? :)

    VastaaPoista
  3. no sanotaanko näin etten taida päästä riittävän kauas mistään seinästä voidakseni ottaa vastapäisestä kuvan...

    VastaaPoista
  4. en käsitä miten voin olla näin kateellinen muovilattiasta

    VastaaPoista