2012-08-16


1. Tosikiva pyllypose tältä aamulta. Attenzione, jalassa sortsit! Koen henkilökohtaseks vedoks maailmalta nää helteet jotka alko heti kun mun työt loppu ja pitäis pakata, ei kirmata villinä ulkona. 2. Pakastin suli ja äiti joutu tehä mustikkapiirakan sulaneista marjoista, todella harmillista. 3.  Eilen hiottiin maailmaa suvin kans kuoharipullon ja meksikolaissafkan äärellä ja kuten kuvasta  näkyy, salaatista vastasin mä. Tosimies puolittaa tomaatin ja salaatti on valmis. 4. Kahvia mummin kans lapualla, mummi ei tykänny. 


5. Mussa on sen verran välineurheilijaa, et oldschool vatsalihasliikkeet ilman kolahtelevia painoja tylsistyttää. En oo sitten maaliskuun päässy salille lainkaan, koska oon muuttanu koko ajan enkä oo nähny järkeväksi maksaa isoja summia salikortista. Nyt kun kuitenkin oon jäämäs yhteen paikkaan pidemmäks aikaa, saan hakee taas kortin ja pääsen treenaamaan sisätiloihin! Ostin jo uudet salikengät, jotka on hieman samannäköset kuin noi kuvan juoksukengät...hah, halusin vaan päästä jauhamaan treenijuttuja joten työnsin kollaasin jatkoksi vanhan kuvan. You're welcome. 6. Omituisen vekkitopin löysin radiokirppikseltä ja voin hyvin selkeesti nähdä miks joku on halunnu tästä eroon. Sopivan epäsovinnainen. 7. Awkward, paras teinisarja sitten gg:n! 8. Piia kokeili mun kynsiin geelilakkausta ja nyt varjelen mun pinkkejä glittersormia kuin ainoota lastani. En haluu heti raksauttaa jotain etusormen kynttä irti, joten kuljeskelen ympäriinsä mr. burns -positiossa. Eeexcellent.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti