2013-04-22

PÄIVÄN ASUT




Eräänä päivänä poistuin kotoa olemaan kiireinen. Päällä mun uus beige jakku (kiitos Jonna! Tää on ihana enkä haluais ottaa pois ollenkaan. Toistaseks yhteistä taivalta on takana 4 päivää ja olisin halunnut yhdistää sen kaikkeen mitä mulla on niiden aikana ollut päällä) zaran nerokas leoparditoppi ja tiger of swedenin napakat vanhat lempifarkut. Rannekorun äiti yrittää varastaa joka kerta takaisin kun käy kylässä. Valitettavasti mä käyn sen luona useammin.

Sitten saavuin umpiväsyneenä himaan oltuani kiireinen ja syötyäni homejuustopastaa (hyi vittu). Jalkaan villasukat, päälle 100% oikeen kokoinen pykälä-paita ja ne salisortsit joita ei voi käyttää jalkapäivinä. 

Oon aivan yhtä onnellinen näissä molemmissa asuissa. Mä tarviin jakkuaamuja voidakseni kapaloida itseni sohvaan monsterin näköisenä illalla ja toisaalta toisinpäin. En tiedä tekeeks tää musta poikkeuksellista enkä nyt enää muista oliko sillä tän postauksen kannalta mitään väliäkään. Peace.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti