2012-05-29

Se on hermannit kuulkaa hieno tunne katella omaa meikitöntä naamansa kuuden ja puolensadan pikselin levysenä macbookin näytöllä. 

Mut eilen illalla ku napsin näitä kuvia, olin liian fiiliksis välittämään, koska testailin muoviripsiä yo-juhlia varten enkä ois halunnu ottaa pois ollenkaa. Oon aiemmin kerran kokeillu tekoripsiä, piia yritti liimata niitä mulle ja lopulta mun toinen silmä liimautu umpeen ja itkettiin melkein molemmat. Nyt kävin hakee stockalt tällaset duroyn tupsumallit, ja liimailtuani ekat kokeiluversiot paikalleen käytin loppupäivän luomalla kaikkeen ja kaikkeen sellasia sensuellin mystisiä katseita joihin mun töppöripsillä ei pysty. Ihanat. 

Nojoo nyt takas kirjojen ääreen, täs vielä aamun ruokakauppa-asu. Aika reppana toi mun oikee reisi. 

toppi ivanahelsinki, sortsit benetton, koru kalevala, nahkatossut converse, arskat rayban.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti