2011-11-27


Mua on tänään vituttanu paljon. Tunnetta ei yhtään hälvennä se, et kun äsken menin ulos, siellä sato lunta. Lumi on kyllä pienissä määrin ihan ok, mut pelkään et sitä tulee paljon, jonka jälkeen kaikki paitsi viltin alla nötköttäminen on enemmän tai vähemmän paskaa maaliskuuhun asti.

Tällä hetkellä mua kiinnostaa: kuumat juomat, kasvohoidot, presidentinvaalit (oon niin fiiliksis! Mä saan äänestää!! Nyt pitäis enää valita, toisaalta oon vakaa kokoomuslainen, toisaalta Arhinmäki tyyppinä vetoaa muhun, toisaalta presidentin valtaoikeudet on nykyään niin heikot ettei sen puoluekannalla pitäis olla kovin ratkaisevaa merkitystä) Suomen lähihistoria, Justin Bieberin joululevy, villapaidat, REVS magazine, kaikki kimaltava paitsi itsestäänselvät pikkujoulumekot ja hilehiuslakka. Hilehiuslakka on nolointa mitä on.

Tällä hetkellä mua ei kiinnosta: tupakointihuoneet (syöpä viidessä minuutissa) ja minä. Musta on tullu hirvee rimanalittajabitch, ja asialle on aika tehä jotain. Alku on ollu erittäin lupaava (ks. merkinnän eka lause) jään pelolla odottamaan jatkoa. Täs merkinnäs on yhteensä enemmän sulkui kuin mun kaikissa 2010-luvulla ilmestyneissä yhteensä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti