2012-06-29


Oi vittu, tulin kotii ja äiti oli ostanu mulle kanakookoskeiton jääkaappii! Oon varmaan pian duunis tunnettu sinä hulluna kanasoppamuijana. Oon varmaan pian myös ketoosissa, koska valmiskeittojen ravintoarvohan on jotai nollan pintaan. 

Kai mul ois jotain muutaki mut taidan mennä nukkuu. Eka kyllä kuuntelen viel pari kertaa jukka pojan siideripissiksen. Mulla on tosi surkee lähipiiri, jossa tää biisi ei herätä ollenkaan ansaitsemaansa rakkautta. Voin melkein luvata et jos mulle laulaa tätä tarpeeks uskottavasti, saa sekä sen vispipuuron värisen suukon että oikeestaan koko siideripissiksenki. Hienointa on et voin fiilistellä tätä hyvällä tuurilla myös työmatkoilla, koska voicen soittolistoilla tää on melkein yhtä suosittu kuin kersantti karoliina suomipopilla.

Täs merkinnäs ei ollu mitään järkeä. Puspus, näkyillään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti