2012-06-03



Mun looginen äitini ei tietenkään malttanut napsia eilisistä yo-kekkereistä kuin ihan muutaman kuvan ja nekin on vielä jossain hukkateillä, joten tässä nyt alkuun näitä facebookista napattuja otoksia. Ylempi kuva lainattu elinalta, alempi hannalta (mites toi värisuora taas, teletappijengi tässä moi!)

Mulla oli päällä koskarin kolmoskerroksessa olevasta morsiuspukuliikkeestä löytynyt ixian keltanen cocktailmekko. Myönnän että se on lyhyt ja myönnän että se on kapea. Jalassa oli tory burchin reva-baltsut ja ranteessa kullanvärinen panssarikoru, joka ei näissä näy. Se oli kumminkin kiiltävä ja sileä. Meikki oli aika perussettiä, mitä nyt silmissä oli aamuyöstä liimatut ripsitupsut. Kampaaja (kello 6.45) luuli niitä pidennyksiksi, win.

Itse juhlat sujuivat kivuttomasti vaikka töhöilinkin vähän lakitusvaiheessa. Sain lahjoja ja halailin läpi lähes koko ystävä-, tuttava- ja sukulaispiirin. Jatkoille suunnattiin seinäjoen yöelämään kuten pari muutakin vastalakitettua - tunti karman jonossa lämmitti sielua ehkä yhtä paljon kuin tequila jonosta pääsyn jälkeen. Jaksettiin katen kanssa lähes pilkkuun, kunnes joku miellyttävä nainen astu stilettikorolla mun jalalle ja korko tietenkin jäi mun kenkään kiinni. Siinä se sitten oli, jumissa, ja kenkäänsä kompuroiden riuhtoessaan laski koko painonsa mun jalkapöydälle nelisen kertaa. Nyt jalkapöytä on violetti ja turvonnut eikä varpaita oikein voi liikuttaa. Gaudeamus igitur!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti