2012-07-27

Oi mitä uskomattomia kuvavariaatioita! Onneks mua ei ookaan ikinä ärsyttänyt se kun samasta asusta on useempi samanlainen kuva, hahahah. However, tässä parit iphonekuvat illalta, jolloin oltiin taas kerran kruisailtu mun pikkupeugeotilla (ero rakkaasta kurkkupurkista lähenee uhkaavasti) kortesjärvelle ja pysähdytty sille rannalle jolla tuntuu kuin ois normandiassa. En tiiä oonko koskaan kertonu, mut mulla on joku fiksaatio normandiaan. Se alko kun luin claudie gallayn tyrskyt, ja joskus mä siellä vielä asun.

Päällä cosin sulonen puuvillaneule, ginan siiderisortsit (joille siis rikoin somersbypullon ideaparkin parkkipaikalla noin 15 minuuttia ostohetken jälkeen) ja mun pikkuveljen kengät. Se roisto on käyttäny salaa puhki mun juoksukengät, joten otan vahingon takas käyttämällä sen tennareita aina kun silmä välttää. Onni on veli, joka on saanu mut kengänkoossa kiinni muttei oo ajanu vielä ohi.

2 kommenttia:

  1. siiderishortsit toivat mieleenu viime öisen uneni, jossa nautin kouluruokailun yhteydessä hunajavodkaa (mitä se on?!) ja rikoin laukkuuni puolukka-karpaloliköörin, joka tietenkin tuhosi täydellisesti valkoisen bägini. Alitajuntani juomavalinnoissa on vielä hiomisvaraa...

    VastaaPoista
  2. :----D hunajavodka kuulostaa joltai mun iskän flunssalääkkeeltä!

    VastaaPoista