2012-07-25

Tässä on ollu vähän kaikkee. Sen ajan mitä en oo ollu duunis tai kavereiden kanssa tai etsiny asuntoa, oon käpertyny kerälle ja kuunnellu guns'n'rosesia (mitä tähän nyt sitten sanois). 

Tänään töiden jälkeen vedin kuitenki urheilukamat päälle ja lähin juoksemaan ja oli kyl kiva päästä pitkästä aikaa kipittämään hiekkateille. Mä en oo uskaltanu juosta kunnon lenkkejä varmaan pariin vuoteen ton kiukuttelevan polven takia ja huomaahan sen, mut kun pryda soi kuulokkeista ja peltoaukeella on just sopiva myötätuuli, muistaa taas mikä siinä on niin kivaa. En mä maratoneista enää haaveile, mut jos toi jalka antais vielä joskus myöten juosta kymmenen kilsaa, oisin tosi tyytyväinen. Kotona sit kunnon bodarieväät, maitorahkaa ja hedelmiä. Myönnän et hedelmiä saatto olla enemmän kuin rahkaa.

Nyt meen nukulle, tässä täytekuva jossa on mun kello. En varmaan oo näyttäny tätä viel ollenkaan mut ostin tän pääsykoeaamuna stockalta paniikissa, kun tajusin et mulla ei oo rannekelloa ja sellanen pitäis olla. Ruskee nahkarannekkeinen michael kors, oikein nätti ja siro. Mulla on niin pikkunen ranne et yhtään raskasrakenteisempi kello näyttää pelkästään typerältä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti