2012-07-07

Tänään olen herännyt kuudelta vittumaiseen viisaudenhampaaseeni, joka aiheuttaa käsittämätöntä kärsimystä yrittäessään tunkea esiin ikenestä. Jos noista hampaista jotain viisautta kertyykin niin tää kahen päivän särkylääkepössis on vienyt sen kaiken jo. Eilen unohin lääkkeet kotiin kun lähin duuniin, ja jo tunnin jälkeen melkein itkin, vaikka aamulla olin tankannu itseeni 600 milligrammalla buranaa. Ville sitten ritarillisena kanto mulle pari tuntematonta pilleriä ja käski ottaa eka yhen. Tietenkin mä söin molemmat ja parin tunnin ajan olikin ihan mukavaa.

Se hampaista, tässä pari kivaa kuvaa joiden ottamiseen mulla oli aikaa koska heräsin kuudelta. Päällä rento setti - guessin koru, uus vilan toppi, törkeen vanhat pappahousut, d&g:n arskat ja tory burchin ruskeet mokkabaltsut. Kuvat vois kyllä olla kivempiakin jos oisin yhtään ehtiny maata auringossa. En ikinä oo ollu heinäkuussa näin kalpee, harvoin ees tammikuussa.
   





Nyt lisää lääkettä naamaan ja sit töihin! Illalla ohjelmassa suvin 20-vuotismaljoja ja -kukkia (oon tosi fiiliksis ku pääsen taas ostaa kukkia jollekin joka en ole minä) onpa mulla vanhoja ystäviä. Ite aattelin olla 18 forever.

2 kommenttia:

  1. LOTTA, mää lainasin sun bannerin kuvaa mun lempiblogipostaukseen. Aattelin, et kyl sä ymmärrät. Tuu ragee, jos olin vääräs !

    VastaaPoista
  2. olen otettu! kuin myös bannerini kuva hehehee

    VastaaPoista