2012-12-07

LET YOUR HEART BE LIGHT


1. Mä kutsun välillä piloillani tätä läävää mun henkilökohtaseks hotelliks - näin 4 kuukauden asumisen jälkeen multa puuttuu yhä mm. kirjahylly ja pöytä, ja matkalaukusta on tullu pysyvä sisustuselementti. Kehyksiin oon saanut jo jopa yhen kuvan...nohh haittaako tuo nyt mitään.

2. En tiiä mikä tän pointti on. Varmaan halusin keulia sillä että kerranki tein kotitöiks luokiteltavia juttuja. Nyt mount tiski on palannut paikalleen.

3. Hyvä biisi, jonka kertosäkeen oon ottanu kieroksi elämänohjeekseni. Tarkotuksena ois teettää ton paikalle jossain vaihees ihan painettu juliste, toistaseks teksti on mun rakkaudella värittelemäni.

4. Salitreenis on paljon enemmän järkee kun sen jälkeen pääsee tuoksutteleen tätä suihkugeeliä, jonka sain annalta synttärilahjaks, tänks beib! Sain muutenki taas kerran mahtavia lahjoja vaniljavartalovoiteesta (haluaisin lusikoida sen purkista suuhun) sisustustaulujen ja viinipullojen kautta kahisevaan, samuli putron levyyn ja james bond -dvd:iden läjään! En tiedä oonko kertonu täällä mun vakava-asteisesta bondmaniasta, mut jollen ole niin nyt sitten viimestään pääsin kaapista. 

5. Kauppapuistikon jouluvalot, this shit is legit. 80% mun tämänhetkisestä joulufiiliksestä perustuu noihin valaistuihin puihin, joista yks kasvaa aivan mun ikkunan alla. 

6. Kävin tänään shoppailemas joululahjoja (yhen joululahjan) ja löysin siinä sivus itelleni taas valkosen paidan. En oo vieläkään sitä mieltä et omistaisin tarpeeks valkosia paitoja, mutta kyllä mua kohta saa alkaa lyödä aina kun eksyn hipelöimään sellasia kaupassa. Kuvasta voidaan katsoa löytyvän myös mun panos laajalle levinneeseen naked truth -haasteeseen hehheh. Siinä vaihees kun levein hymy jonka saan kasvoilleni näyttää tolta, on aika vetää peitto korville ja nukahtaa. Öitä pupuset!

1 kommentti:

  1. no problem beib <3 onpas sulla siellä siistiä :-O itsekin oot oikein kaunista katseltavaa!

    VastaaPoista