2012-12-09

TOMORROW I'LL BE GONE


Tämän kaiken jos saisin, en olisi lainkaan onnellisempi kuin tällä hetkellä mutta voisin olla yhtä onnellinen/onneton ihanista esineistä kasaamani keon ylimmäisenä. Missä ne mun unelmien overkneesaappaat on? Ja miks ihmees oon jo useiden kuukausien ajan himoinnu galaksihousuja? Luoja, onneks mulla ei oo rahaa mihinkään näistä.

(No huivin ostan ehkä itelleni joululahjaks, koska jollain toistaseks tuntemattomalla logiikalla koen ansainneeni sen. Ha-haa. Jos jaossa olisi vuoden ystävän, parisuhdehenkilön, opiskelijan, työnhakijan ja -tekijän, rahankäyttäjän, bodarin, selvien viikonloppujen viettäjän, kotitöiden, hyvien tekojen ja järkevien päätösten tekijän palkinnot, pokkaisin nolla. Hirveen kiva ku tän kaiken voi kuitata sillä että oon kasvanu ihmisenä ja maksan luottokorttilaskun itse.)

3 kommenttia:

  1. hmm, mun mielestä sulle vois kyllä myöntää vuoden parisuhdeneuvojan tittelin. tai ehkä ennemminki vuoden "kaverini ei vielä seurustele mutta kuuntelen hänen ruikutustaan epäonnistuneesta parisuhteesta" tyypin tittelin......

    VastaaPoista
  2. vuoden lojaali kuuntelija? Mun neuvot on lopulta aina luokkaa "vitun (nimi tähän)"

    VastaaPoista
  3. vuoden kaukana-asuja (viime vuonna tittelin sain minä, tää on sun vuosi!)

    VastaaPoista