2012-12-15

IF YOU DON'T WANNA TAKE IT SLOW AND YOU JUST WANNA TAKE ME HOME


Lähen keskiviikkona kauhavalle jouluks. Eka puoli vuotta vaasameininkejä takanapäin. Mun on vaikee ja samalla helppo tajuta miten kauan siitä on kun ekan kerran köpöttelin sisään väärästä fabriikin ovesta ja tummanpunasiin haalareihin pukeutunut henkilö kysy eksyneen näköseltä multa että är du en juridikstuderande ja vastasin joo ja mietin että tästä se nyt sitten lähtee apua.

Istuttiin tänään juomassa glögiä, mä ja ne jotka sillon tapasin ekan kerran, ja olin vaan niin hirveen kiitollinen. En vähiten uudesta huivista jonka enna kävi ostamassa mun puolesta mulberryn fabianinkadun liikkeestä, pakettikortissa oli pusuja. Ennastakin oon kiitollinen.

Huomenna meen jouluostoksille, pesen pyykkiä ja kuuntelen one directionia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti