2013-01-13

DOES WHAT I'M SAYING SEEM TO HAUNT YOU? WELL THAT'S OKAY

Oi tiikerinharja, i look forward to never seeing you again. Ei ihan sitte pysynyt se tumma väri peroksidivaalennetuis raidois. Nyt on tukka kuitenkin taas yksivärinen ja mun elämä harmoniassa. En oo yrittänyt värjätä ite tukkaani sitten kasiluokan todella onnistuneen kirkkaanpunaisen kokeilun, nyt sain tyvikasvun ja jopa pituudetkin ihan 5/5 tasaisiksi. Jee jee hyvä minä.

Viime päivien olennaisimmat faktat:

I menin lidliin. Lidl lietsoo mun ahneutta, viimeks kävin joulukuun alus ja löysin tosi kivan 3kg kukkakaalin joka oli pakko saada. Nyt mulla on jääkaappi täynnä maitorahkaa ja vuorokausi aikaa syödä ne. Tervetuloa rahkakesteille, lisukkeita ei ole.

II oon koukussa the hillsiin. Miks? Oon varmaan vielä idiootimpi kuin luulinkaan. Audrina on mun lemppari.

III yritin irrottaa rumaa naulakkoa seinältä ja ruuvimeisseli väänty. Nyt mulla on talttapäämeisselin sijaan s-päämeisseli ja vituttaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti