2013-01-20

WE'RE HALF AWAKE IN A FAKE EMPIRE


Terveisiä kuolinvuoteelta perkeles! Innostaa olla taas flunssassa, onneks se tällä kertaa kuitenkin iski vasta kun viikon vastuut oli suurin piirtein suoritettu. Kuvassa oman elämänsä sankari poseeraa ylpeänä onnistuttuaan saman päivän aikana a. nousemaan sängystä b. pukemaan vaatteet päälle c. istumaan autossa d. nousemaan portaat parkkihallista e. marisemaan jokaisessa kaupassa siitä miten pilalla elämä on ja kurkku kipee f. laskeutumaan portaat parkkihalliin.

Ostin farkut ja korun vuosijuhliin. Se ei sovi mekkooni sittenkään mutta saattaa sopia muihin tilaisuuksiin ja sitä paitsi makso 15 euroa kivihaan kappahlissa. Myyjätyttö oli mitä ystävällisin, oisin halunnut lähettää palautetta kuten mulla on tapana aina kun saan poikkeuksellisen hyvää palvelua mutten löytänyt nettisivuilta mitään sopivaa viestilaatikkoa. Ei se mitään, varmaan se tyttö tietää olevansa kiva.

P.s. kysymys: oonko ainoa helsingin yliopiston opiskelija, joka on menettänyt jo useita kertoja kärsivällisyytensä helsinki webmailin päivityksen kanssa? Ihan rubikinkuutio. Toinen kysymys: mitä oon tehnyt ansaitakseni tämän? Kolmas kysymys: missä mun kaikki saapuneet viestit on? Ei kuulkaa riitä tieto- ja viestintätekniikan 3op tällasen pulman ratkaisemiseen.


Neule cos, pipo hennesin miestenosasto, toppi stockalta, kaulakello leijona, farkut dr. denim, laukku louis vuitton, nilkkurit zara ja villasukat teki satu tosi kauan sitten. Hyvät sukat, nytkin jalassa.

4 kommenttia:

  1. stnastnan webmail ei anna mun avata sähköposteja!!!
    pikaista paranemista toivottaen anna

    VastaaPoista
  2. joo voi jumalauta, mä toivon että ne noin 5 tärkeetä meiliä joita odotan ei oikeesti vaan oo tullu vielä. Mä sain meilit auki vain esikatseluun koska "selaimeni estää pop-up-ikkunoiden avaamisen" paitsi kaikilla muilla nettisivuilla...

    VastaaPoista
  3. hahaa! Kivaaa että villasukat on hyvät! :) Parane pian! Syö paljon vitamiineja ja lepää hyvin. :) Tietotekniikassa mä en osaa olla avuksi, mutta tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  4. minä yritän! Ja me nähdään ens viikonloppuna, sukat messissä tietenkin <3

    VastaaPoista