2013-06-16

PAKOTIN SUT LÄHTEMÄÄN VAIKKA TIESIN, SUA EI ODOTA MIKÄÄN


1. mikä tahansa maistuu hyvältä kun sen leikkaa kolmion muotosiks paloiks paitsi ehkä kolmioleivät jotka maistuu muodostaan huolimatta paskalta 2. mun suhde polkupyöriin on kaukana sunnuntai+jopo+kiireettömyys+kesämekko -mielikuvista. Torstaina tein henkilökohtasen ennätykseni heräämällä 7.46 ja kirjaamalla itseni sisään duunipaikalla kilometrin päässä 7.59. Kaikki kiitokset alakouluajoista asti harjoitellulle kaupunkicrossailulle. Oon harkinnut kypärän ostamista, koska melkein kuolen tapaturmaisesti noin 9 kertaa viikossa 3. seksikkäät villasukat 4. matkalla plantageniin, opittiin uutta lannoitteista ja istutettiin rypäs markettoja. Alen mielestä oon epäonnistunut landen kasvatti, koska en osaa istuttaa kasveja purkkeihin. Mun mielestä tämä on vain loogista, koska landella ei ole purkkeja vaan penkkejä


5. anna auringonlaskussa, joskus vaasasta on helppo pitää 6. uus vauva ja body shop -sortuminen 7. kuumimmat juorut @cristal lounge 8. työviikon nollaus tyylillä: harvey, minä ja palmikkovillapaita puikoilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti