2012-01-28

Kosmetiikka on ilahduttanut mua viime päivinä. Mulla on ollu pitkään ihan vähän liian keltanen meikkipohja ja pikkusen vaisupigmenttinen poskipuna, kunnes toissapäivänä kyllästyin ja ostin mschicin mineraalipuuterin ja -poskipunan. Ihania. Jauhemaisen mineraalimeikin ajat on nyt ohi, sanokaa mun sanoneen. En uskonu et viel tulis se päivä kun mun perusmeikki ei johda epämääräseen pulverikerrokseen kaikilla tasasilla pinnoilla. Ja verratkaa huviksenne noita eilisiä asukuvia mihin tahansa muihin - siitä on pitkä aika kun oon näyttäny noin elävältä.

Ai niin, ja eilen lakkasin kynnet. Pullossa lakka oli mattapunasta, kynsillä helmiäispinkkiä. Outoo kyllä, mut en valita. Kai nyt on tultu siihen ikään jossa asiat kuten kimaltava kynsilakka alkaa olla uudelleen siistejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti