2012-01-10


Mä tykkään siitä kun tuun kotiin ja joku on siivonnu mun puolesta. Ja mustikkarahkasta ja cashewpähkinöistä. Mut kertokaa mulle miks pähkinät on niin kalliita? Sieluun sattuu kun toi meiran 70g pussi maksaa kolme euroa.

Nyt mä lähen kumminkin marketin kautta ettiin piiaa ja jarmoo, jos ne vaikka keksis mulle jotain syötävää. Tuntuu vähän turhalle listailla näitä mut kuvassa päällä ivanahelsingin mekko, benettonin neule, mummin neuloma huivi, tory burchin baltsut, kalevalan kaulakoru ja wolfordin sukkikset. Käsipuolesta roikku vuitton, jonka pojat risti amandaks uutenavuotena. Luoja yksin muistaa mistä syystä.

2 kommenttia:

  1. hei lotta ihana valo! ja sinä, sinäkin.
    tosin ihmettelen kenkiäsi kun itse luulin olevani urpo kun tarvon tuolla hangissa converseilla : D pärjäispä täälläkin noin

    VastaaPoista
  2. usva - hehe huijasin, ulkona mulla oli kyllä saappaat...mut sisäkengät ne oli tarhassakin!!

    VastaaPoista