2012-10-31

VIELÄ TAITO UUPUVA JA OLET JUMALA


1. Mä koristelin mun kalenterin. Kopioin idean häpeilemättä oprilta, mut kun muija on niin cool niin minkäs teet. Timantit on tiimarista ja kiinnitin ne mun moleskinen kanteen ripsiliimalla, call me niksipirkka.

2. Valitsin kuntavaaliehdokkaani perusteinani arvomaailma sekä yhdennäköisyys isäni kanssa.

3. Oon värjäyttänyt tukkaani kampaajalla jo monta vuotta. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä sain kuitenki ajatuksen lauren conrad -tukasta ja sunnuntaina me lyötiin essin kanssa purkki vaalennusainetta mun päähän. Nyt näytän tiikeriltä ja essi melkein purskahtaa itkuun joka kerta kun näkee mut. Aion värjätä tän takas tummaks mut vasta kun oon saanu kaiken mahdollisen ilon irti siitä et näytän just sellaselta idiootilta joka tosissaan uskoo et vuosien saatossa kerrostuneesta tummanruskeesta tulee kauniin hiekansävyinen yhellä markettivaalennuksella.

4. Sain tuliaisia barcelonasta. Kuvan onnellisuus johtuu paitsi uudesta juomapullosta myös siitä, että pääsin kahen viikon tauon jälkeen vetämään kunnon salitreenin, jee! 

5. Uusi lempiruokani, raejuusto sekotettuna maitorahkaan, päällä banaanisiivuja ja marjamysliä. Mut on käännytetty: oon vaihtanu lidlin maitorahkan valion pehmeään porvarirahkaan. Hyvästi 1,40 kilohinta, tervetuloa miellyttävämmät makuelämykset.

6. Tähän ei oo kuvaa mut vien huomenna kaks ikeakassillista kamojani adam & ewalle. Pöydän numero on 72, menkää ostoksille! Nyt meen nukkumaan, huomenna kipitän aikasin yliopistolle oppimaan vähän todistajansuojelusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti