2012-10-23

SINCE I MADE IT HERE I CAN MAKE IT ANYWHERE


Mun äiti pelkää lentämistä ja iskä saa lentää duunin puolesta ihan tarpeeks, joten sillon kun mä olin pieni meidän lomat vietettiin teneriffan pakettimatkojen sijaan itä-suomessa mökkeillen tai jotain muuta yhtä luovaa. Mä oon itseasias ollut rehellisellä ulkomaanlomalla vain kerran lontoossa - muilla matkoilla on ollu joku agenda kreikan opintomatkasta hampurin aupairkeissin kautta sydneyyn häihin.

Gossip girl, revenge, f. scott fitzgerald, luksusliikkeissä pörrääminen ja juustokakku lukeutuu mun lempiasioiden top kymppiin, luonnollisesti new york on siis pitkään ollu se the matkakohde. En ihan varmaan muista mistä tää suunnitelma edes lähti mut säästöprojekti on polkastu käyntiin ja messiin lähtee essi! Oon superinnoissani, koska täten saan paitsi loistavaa matkaseuraa myös oikeuden velvoitteen popittaa justin bieberiä lentokentillä, metroissa, takseissa, kahviloissa, barneysilla ja bendelillä. Lisäks joku on estämässä mua ostamasta kaheksaa designerlaukkua koska tää maksaa 12 prosenttia vähemmän kuin suomessa tajuutko?

1 kommentti: