2012-10-22

FOR SALE: MINNA PARIKKA MUSE


Myyn huuto.netissä nää Minna Parikan Muse-kengät, joista olin maailman onnellisin sillon ostohetkellä mut jotka sitten osoittautukin sopivan paremmin jonku muun tyyliin. Koko on 37, koron korkeus 3,5 senttiä ja huutoon pääsee tästä. Ostin nää siis 2010 syksyllä ja oon käyttäny alle viis kertaa. Menkää nyt joku rusettiorientoitunut ja huutakaa ne itellenne, haluan että nää ihanat pääsee vielä moniin juhliin ja spessuihin arkipäiviin! Kengät on päältä täydellisessä kunnossa, pohjissa näkyy tietenkin vähän käytön jälkiä. Oon teettäny viiskulman suutarilla helsingissä näihin puolipohjat, joten mukulakivetkään ei pääse tuhoamaan arkaa nahkapohjaa.

5 kommenttia:

  1. ei hemmetti ku houkuttais, riittäisköhän opintotuki...

    VastaaPoista
  2. mä itseasias mietin että kehtaanko kysyy eka sulta kiinnostaisko mut sit mietin et voisit joutua liian suureen houkutukseen jos ootkin peeaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD en oo aivan peeaa, mut en oo varma saisko noi multa riittävän arvostavan kodin, koska mulla on ihan liikaa kenkiä :D plus pelkään et ois turhan piukat, ku mun normi kengänkoko on 38, tosin munki parikat on 37, mut ne on korkeemmat ja eri malliset.

      Poista
    2. nii aivan...mun kengänkoko on normaalisti jotain 37-37.5 luokkaa että en sitte tiedä, hitto ku et pääse noita kokeilemaankaan oikein mitenkään :D sisäpohjan pituudeksi sain 23,5cm!

      Poista
    3. hyppään täst junaan ja tuun testireissulle, et san kengille viel vähän lisähintaa :D pitkällisen mittausprosessin jälkeen sain omalle jalkaterälleni pituudeksi mittaustuloksen 24,2 cm, njääääääh.....

      Poista