2012-10-22

SHE TOLD ME: "SON, FEAR IS THE HEART OF LOVE"


On maanantai-iltapäivä ja mä istun kotikotona keittiössä päivän toisen kahvimukin ääressä. Heräsin tunti sitten ja olo on mitä räkäisin. Oon ollut flunas pian viikon ja tuun pian hulluksi ellen pääse treenaamaan. Multa on pudonnu kilo tän viikon aikana ja oon vainoharhaisen varma että se on pelkkää lihasta.

Me istahdettiin tyttöjen kans heti torstain luentojen jälkeen taajamajunaan ja elenan ja emilian ilmeet varmaan kertoo miten suurella innolla tätä oli odotettu, jee! Viikko ilman merituulta, hengenvaarallista pyöräilyä ja pelottavaa proffaa joka tarjoaa ilmasia drinkkejä oikeista vastauksista luennolla. Perjantaiaamuna syötiin brunssia paulan, suvin ja piian kanssa. Litroittain kahvia ja hyvä sokeripössis. Paula oli tehnyt leivoksia joiden päällä marsipaania ja orvokkeja, overwhelming!

Lauantaina me käytiin suvin kanssa reippailemassa ja sehän oli oikein mukavaa. Syötiin eväsleivät ja -muffinssit ja juotiin kahvit jo alkumetreillä mikä osoittautu viisaaks päätökseks viimestään siinä vaihees kun vajottiin molemmat metrin syvyiseen suohon. Mä olin päättänyt et ois kiva kiertää ojutjärvi luontopolkua pitkin, en kuitenkaa ollu malttanu selvittää mitä polku täs yhteydes tarkotti. Hah hah never again. Illalla essi tuli meille, me syötiin sipsiä ja tyhjennettiin isin viinikaappi jonka jälkeen soitettiin pojat mukaan ja lähettiin paikallisen kautta alahärmään kotibileisiin. Aamulla nauratti ja vähän myös itketti. Empiiristen tutkimusteni perusteella paras asento krapulakoomaukseen on vasemmalla kyljellä kippurassa.

Aika perusteellinen katsaus viikonloppuuni, olkaa hyvät! Mä käyn nyt käsiksi vielä kerran tohon oppimispäiväkirjaan joka pitäis palauttaa tänään. Hups.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti